خبرورزشی‌گردی| پیشنهاد ۵۰۰هزار دلاری مارادونا به پرسپولیس/ از شمال تا کیش به‌بهانه دیدار با احمدی‌نژاد!

خبرورزشی‌گردی| پیشنهاد ۵۰۰هزار دلاری مارادونا به پرسپولیس/ از شمال تا کیش به‌بهانه دیدار با احمدی‌نژاد!
شناسه خبـر : ۱۲۵۸۱۵ جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

۹ سال قبل در چنین روزهایی دیگو آرماندو مارادونا هنوز زنده بود و با توجه به این‌که زمان قابل ملاحظه‌ای از سال را در دبی زندگی می‌کرد، سوژه جذابی برای کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شد.

دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال جهان در تابستان سال ۱۳۹۰ به امارات رفت تا هدایت تیم الوصل را برعهده بگیرد. حرکتی که البته بیشتر تبلیغاتی بود و او در واقع به عنوان سفیر تبلیغات برای شهر دبی فعالیت می‌کرد؛ شرکت‌های تبلیغاتی بارها با او برای سفرهای خاص قرارداد بستند و اتفاقا چند بار هم زمزمه حضورش در ایران مطرح شد اما جنبه واقعیت به خود نگرفت.

در همین رابطه روز هفدهم آذر سال ۱۳۹۳ خبرورزشی گزارشی منتشر کرد و طی آن با ارائه فکت‌هایی پیرامون بهار سال ۹۲ مدعی شدیم باشگاه پرسپولیس در آن مقطع از مارادونا دعوت کرده بود تا با هواپیمای اختصاصی خود سفر ۳ روزه‌ای به ایران داشته باشد و علاوه بر تماشای فینال جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان، به جزیره کیش و شمال کشور هم مسافرت کند. اتفاقا توافقات اولیه نیز صورت گرفت ولی از قرار معلوم وکیل مارادونا ناگهان پیامی برای پرسپولیسی‌ها فرستاد و مدعی شد فینال جام حذفی بهانه‌ای است تا این فوق ستاره به تهران بیاید و در یک میتینگ تبلیغاتی با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران شرکت کند! وکیل مارادونا تاکید کرد اگر این‌گونه باشد، پرسپولیس باید ۵۰۰هزار دلار به دویگو دستمزد بدهد و علاوه بر آن همه امکانات جهت سفر و اقامت مارادونا و هیئت همراهش به تهران نیز باید به بهترین و بالاترین شکل ممکن فراهم شود. ناگفته پیداست که این ماجرا در سال ۹۲ انجام نشد و مارادونا پاییز سال ۹۹ در حالی فوت کرد که هرگز به ایران نیامد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir